Podpora pro

Aplikace

Aplikace

Robotický vysavač nelze spárovat

Robotický vysavač nelze spárovat. Robotický vysavač není nalezen v aplikaci Scout nebo selhalo spojení se serverem. Symbol WiFi robotického vysavače bliká a po uplynutí čekací doby se na displeji opět zobrazí Pair.

Byl vyměněn router nebo se změnilo WiFi heslo.

Pro opětovné navázání WiFi spojení postupujte následovně:

  1. Přidržte na dodaném dálkovém ovladači robotického vysavače tlačítko WiFi, dokud se na displeji robotického vysavače nezobrazí PaIR.

    Přístupové údaje k domácí WiFi síti se zresetují.

  2. Spusťte v aplikaci nové párování svého robotického vysavače, aby se WiFi spojení s domácí sítí mohlo opět vytvořit.

Následně se robotický vysavač v aplikaci opět zobrazí jako propojený přístroj.

Probíhá-li zadání WiFi hesla v chytrém telefonu prostřednictvím správce hesel, musí se heslo změnit i ve správci hesel. Jinak zadejte WiFi heslo ručně pomocí klávesnice chytrého telefonu.

Došlo k problému s přihlášením uživatele.

Úplně odinstalujte aplikaci Scout.

V App Store si znovu stáhněte aplikaci Scout.

Nainstalujte aplikaci Scout.

Znovu se přihlaste.

Spusťte spárování robotického vysavače.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář