Podpora pro

Aplikace

Aplikace

Chybový kód 3.7.17 (.200) Přidání domácího přístroje Miele se nezdařilo

Přidání domácího přístroje Miele v aplikaci Miele se nezdaří a zobrazí se Chybový kód 3.7.17 (.200).

Síla WiFi signálu v místě instalace domácího přístroje není dostatečná.

Zajistěte, aby v místě instalace vašeho domácího přístroje byl dostatečně silný signál vaší WiFi sítě.

Porty routeru nebo výchozí brány jsou blokované.

Řiďte se systémovými požadavky pro domácí přístroje Miele zapojené do sítě a zajistěte, aby byly otevřené porty 80, 443, 53 a 5353.

Systémové požadavky najdete na domovské stránce Miele v sekci Servisní asistent pod Miele@home > Aplikace Miele > Systémové předpoklady pro WiFi.

V síti se používá alternativní DNS server, například CloudFlare (1.1.1.1; 1.1.1.2).

Použijte DNS server svého poskytovatele internetu a zapište jej do svého routeru.

Po úspěšném přidání domácího přístroje Miele v aplikaci Miele lze IP adresu DNS serveru v routeru změnit na alternativní DNS server.
V aplikaci Miele ručně změňte DNS server domácího přístroje Miele na poskytovatele: Stiskněte v přehledu přístrojů domácí přístroj Miele > stiskněte > stiskněte Síť > aktivujte Ruční konfigurace sítě > Síťová nastavení.

Na mobilním zařízení se současně s aplikací Miele spouštějí DNS nástroje pro blokování reklam nebo aplikace pro ochranu soukromí. Takové aplikace brání správnému spuštění aplikace Miele.

Před přidáním nového domácího přístroje Miele v aplikaci Miele dočasně vypněte všechny spuštěné DNS nástroje pro blokování reklam a aplikace pro ochranu soukromí.

Domácí přístroj Miele byl již někdy spojený s aplikací Miele. Vymazání domácího přístroje v aplikaci nefungovalo úplně. Opakované přidání vede k chybovému kódu 3.7.17(.200).

Obraťte se na servisní službu Miele.

V síťové infrastruktuře se používá firewall.

Nakonfigurujte firewall tak, aby domácí přístroje Miele směly komunikovat.

Používá se dětská pojistka WiFi nebo časové omezení WiFi.

Nakonfigurujte WiFi tak, aby domácí přístroje Miele směly komunikovat neomezeně.

Používá se síťová infrastruktura MESH.

Při kombinování routerů a repeaterů různých výrobců může docházet k problémům.
Nakonfigurujte síť MESH tak, aby byla nastavena podle údajů výrobce.

„Nově přidaní účastníci na síti“ nemají přístup k internetu.

Nakonfigurujte router tak, aby „nově přidaní účastníci na síti“ získali přístup k internetu.

Vyskytl se technický problém.

Pokud chyba přetrvává, kontaktujte servisní službu Miele nebo si přes internet rovnou rezervujte termín opravy.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář