Podpora pro

Aplikace

Aplikace

Chybový kód 2.1.24 nebo 2.1.24.18/chyba připojení

Váš chytrý telefon se nedokázal spojit s vaším přístrojem Miele. V aplikaci Miele se zobrazuje hlášení Chyba připojení a chybový kód 2.1.24 nebo 2.1.24.18.

WiFi síť přístroje potřebuje na otevření delší než očekávanou dobu.

Počkejte několik vteřin.

Zvolte Zkusit znovu.

Z neznámých důvodů nelze spojení navázat, přestože je WiFi síť přístroje aktivní.

Zvolte Alternativní spojení.

  • Pro ruční spojení s WiFi sítí domácího přístroje se řiďte pokyny v aplikaci.

  • Android: Počkejte, dokud se WiFi síť přístroje Miele neobjeví ve výběrovém seznamu. Vyberte WiFi síť přístroje Miele.

Mobilní zařízení se nachází mimo dosah WiFi sítě přístroje.

Zmenšete vzdálenost mezi domácím přístrojem a mobilním zařízením.

  • Upozornění: Dbejte na to, abyste mobilní zařízení nedrželi přímo u domácího přístroje Miele.

Zvolte Zkusit znovu.

WiFi síť přístroje není aktivovaná nebo je již odpojená (přístroj v pohotovostním režimu).

V aplikaci Miele zvolte Změnit stav.

Vraťte se na začátek procesu párování.

Zapněte WiFi přístroje a řiďte se pokyny v aplikaci.

Nebylo rozpoznáno výrobní číslo domácího přístroje.

Zvolte Změnit číslo.

Zadejte výrobní číslo ručně. Výrobní číslo najdete na typovém štítku za lomítkem jako 8- nebo 9místný kód.

Mobilní zařízení již bylo s tímto domácím přístrojem někdy propojeno.

Mobilní zařízení zná WiFi síť přístroje a heslo (tedy výrobní číslo domácího přístroje) již před párováním a má ji uloženou jako platnou WiFi síť.

Pro Android:
Ve WiFi nastaveních mobilního zařízení je seznam uložených/známých WiFi sítí.

Vymažte všechny známé WiFi sítě, které začínají slovem „Miele“.

Potom přihlašovací postup zopakujte.

Pro iOS:
Ve WiFi nastaveních některých zařízení Apple není „Seznam uložených/známých WiFi sítí“.

Musí se spustit WiFi síť domácího přístroje, pak bude v nastaveních pod WiFi požadované spojení s WiFi sítí přístroje Miele vidět.

Stiskněte „i“ za položkou seznamu.

Zde zvolte Tuto síť ignorovat.

Asistovaný proces párování aplikace nevede k úspěchu.

Pokud výše uvedené kroky nepovedou k úspěchu, zkuste jiný způsob spojení.

Spojte svůj domácí přístroj přes WPS rovnou se svým routerem, aniž předtím půjdete přes aplikaci Miele.

Když vám pak router a domácí přístroj zobrazí, že jsou spojené, spusťte aplikaci Miele.

V aplikaci se vám pak již domácí přístroj zobrazí a výběrem Přidat jej můžete zahrnout.

Pokud se spojení bez aplikace Miele nenaváže, může to být chybným nastavením sítě.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář