
Digitální řešení pro zvýšení komfortu v samoobslužných prádelnách
Pohodlné, praktické a jednoduché

Přestože je v současné době nezbytné, aby samoobslužné prádelny integrovaly digitální řešení za účelem zvýšení efektivity, nemělo by se zapomínat ani na dlouhou historii prádelen, které byly odedávna místem pro setkávání a komunitní život. Manažeři prádelen mohou zlepšit zákaznický zážitek integrací moderních technologií, což povede ke zvýšení zisků a vyšší spokojenosti zákazníků.
Představme si některé způsoby, jakými může digitalizace podpořit samoobslužné praní a sušení prádla jak z pohledu manažerů prádelen, tak i jejich zákazníků.
Existuje na to aplikace

Předpokládá se, že 67,5 % světové populace vlastní chytrý telefon, což je 5,47 miliardy lidí! To znamená, že většina zákazníků má přístup k aplikacím a používá je ke všem možným aktivitám od placení za zboží až po rezervaci potřebných služeb. Současně s tím rychle roste i počet transakcí prostřednictvím bezkontaktních mobilních plateb, protože stále méně lidí používá k nákupu zboží a služeb mince a bankovky. Proto zákazníci očekávají, že budou moci používat svůj preferovaný způsob platby; a nejinak je tomu i v případě prádelny.
Provozovatelé prádelen, kteří investují do technologie aplikací, mohou očekávat zlepšení v oblasti správy rezervací a získají větší přehled o procesech praní a sušení. Snižuje se rovněž potřeba údržby schránek na mince. V kombinaci s nákupem nebo pronájmem modernějšího a energeticky účinnějšího vybavení se tak snižují celkové provozní náklady. Protože prádelna bývá často velmi vytížená, mohou zákazníci s aplikací využívat pohodlí rezervace a platit za přístroje stisknutím jediného tlačítka. Pro uživatele může být frustrující, když přijdou do prádelny a zjistí, že všechny přístroje jsou v provozu, nebo nemohou najít dostatek drobných mincí, protože přístroje dosud neumožňují bezkontaktní placení. Některé aplikace, jako například aplikace appWash od společnosti Miele, nabízejí také rozhraní a zákaznickou podporu ve více jazycích a jsou tak dostupnější pro mnohem více lidí.
Využití technologií v pohostinství

Manažeři prádelen si uvědomují, že společná prádelna je stále místem, kde se lidé chtějí setkávat a společně trávit čas, zatímco čekají na své prádlo. Není to přežitá tradice. Představte si dva sousedy, kteří se každý týden náhodně potkají při praní prádla, nebo studenty, kteří se rozhodnou využít tento čas ke studiu, zatímco se jim suší ložní prádlo. Propojení pohostinství a technologií může zajistit, že zákazníci najdou vše potřebné na jednom místě. Manažeři prádelen by také měli zvážit investice do vybavení, jako jsou pohodlné sedačky, bezplatná Wi-Fi, nabíjecí stanice pro mobilní telefony a notebooky a také chytré prodejní automaty s nápoji a občerstvením.
Vytvoření společenského prostředí v prádelně pomůže zvýšit její návštěvnost, což zase podpoří udržitelnost, protože sdílené pračky a sušičky jsou často šetrnější k životnímu prostředí. Manažeři prádelen mohou podniknout i další kroky v oblasti ochrany k životnímu prostředí, například si mohou vybrat přístroje/zařízení s nízkou spotřebou elektrické energie od dodavatele, který se hlásí k cirkulární ekonomice. Kromě toho lze optimalizace procesů praní prádla dosáhnout také pomocí snadno použitelné digitální platformy, která poskytuje přehled o výkonnosti přístrojů, chytře zlepšuje pracovní postupy a zaznamenává a analyzuje provozní údaje (např. Miele MOVE, které pro vás připravujeme). Sdílení informací se zákazníky a potenciálními zákazníky o tom, proč je prádelna udržitelná, by mohlo také nalákat ekologicky uvědomělé lidi.
Budování loajality zákazníků

K dalším aspektům, které mají zákazníky přimět, aby se vraceli, patří věrnostní programy založené na aplikacích a prezentace na sítích, která představuje „výkladní skříň“ prádelny a předává zákazníkům klíčové informace. Některé samoobslužné prádelny dokonce pořádají komunitní akce a v určité dny nabízejí kávu a zákusek zdarma. Náš zákazník Kitty’s laundrette má například webové stránky, které zákazníky upozorňují na to, že používá účinné a ekologické přístroje značky Miele a že peníze vynaložené na služby prádelny jsou investovány do místní komunity. Pořádá také online výstavu, kde mohou umělci vystavovat fotografie svých výtvorů, a má stránku s událostmi, na které jsou uvedeny nadcházející akce pořádané v prádelně.
Pokročilejší digitální řešení lze kombinovat s tradičními věrnostními programy a automaticky tak sledovat a uplatňovat odměny nebo vyzývat zákazníka k uplatnění věrnostních bodů. Zákazníci, kteří se přihlásí k digitální věrnostní kartě, mají přístup k personalizovanějším nabídkám, aniž by se museli obávat ztráty fyzické karty. Pro manažery prádelen to znamená lepší přístup k údajům mapujícím cestu zákazníka. Budou tak moci provádět budoucí změny, které podpoří pozitivní uživatelskou zkušenost a obchodní růst. Zjistěte, jak vám naše řešení mohou pomoci zajistit budoucnost vaší samoobslužné prádelny.
Chcete vědět více o historii společnosti Miele? Nebo o tom, jak fungujeme? Pokračujte ve čtení zde:

Jsme vaším inspirativním partnerem v oblasti komerčních řešení, který nabízí komplexní a udržitelný přístup k vašemu podnikání a dosahuje vynikajících výsledků s prvotřídní efektivitou.
- 1.https://support.thesocialhub.co/hc/en-us/articles/11556691534994-Laundry-Room-Access
- 2.https://www.oberlo.com/statistics/how-many-people-have-smartphones#:~:text=The%20latest%20figures%20show%20an,2016%2C%20just%20seven%20years%20ago.
- 3.https://www.miele.co.uk/p/appwash-4926.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA9dGqBhAqEiwAmRpTC5Gkzs1mMiyA5S2LkdcJQd5iJh0l0lrj5CvvqNeMBbRek7T_3cTzPhoC9IwQAvD_BwE
- 4.https://kittyslaunderette.org.uk/
- 5.https://www.miele.co.uk/p/miele-move-4549.htm
- 6.https://www.linkedin.com/pulse/self-service-laundry-services-market-size-2023/