Mladá žena stojí s kufrem u okna v hotelovém pokoji a dívá se ven. Zvedá ruce do vzduchu a v ruce drží klobouk. Oknem prochází sluneční světlo.

Zajištění dokonalého zážitku pro budoucí hosty

Blog - článek
V neustále se rozvíjejícím prostředí pohostinství vytvářejí služby zákazníkům trvalý dojem na hosty a jsou klíčové pro udržení stabilního podnikání. S rostoucím nedostatkem personálu a aktivní mírou volných pracovních míst, která v některých zemích dosahuje až 9 %, se s ohledem na zvyšující se očekávání hostů stává nutností implementovat a využívat technologie. V důsledku toho se odvětví pohostinství musí učit novým způsobům práce a přizpůsobovat se jim. Jaké způsoby práce to jsou a jak se může toto odvětví připravit, aby budoucím hostům přinášelo dokonalé zážitky?
Sdílet tuto stránku
úspěšně
Link byl zkopírován

Vlna inovací pro hotelové hosty

Ruka ženy otevírá dveře hotelového pokoje pomocí chytrého telefonu

Hosté, kteří často hledají příjemné a klidné prostředí k odpočinku, očekávají, že jejich pobyt nebude narušován nepříjemnými problémy.
V pohostinství došlo v posledních letech k velkému množství inovací a zdá se, že tento trend bude i nadále pokračovat. Byly zavedeny mobilní aplikace, které slouží jako digitální klíče od pokojů a pomáhají snižovat rizika spojená se ztrátou klíčových karet nebo eliminovat problémy s demagnetizací. Významné rozšíření samoobslužných odbavovacích kiosků způsobilo revoluci ve způsobu odbavování. Nejenže umožňují hladší průběh při příjezdu, ale také snižují tlak na hotelový personál, zejména když vezmeme v úvahu jeho nedostatek v oboru.

Stále populárnější jsou technologické vymoženosti, jako například etikety RFID (Radio Frequency Identification). Tento typ sledovacího systému využívá rádiovou frekvenci ke sledování předmětů a komunikaci s nimi. Umožňuje sledovat řadu procesů, včetně čištění a údržby ložního prádla, aby splňovalo potřebné hygienické normy, nebo monitorování položek v minibaru a upozornění personálu, když se zásoby začínají snižovat, což výrazně zvyšuje efektivitu celého hotelového managementu. Tyto inovace nejenže zajišťují dodržování správných hygienických standardů, ale také zlepšují celkový dojem hostů. Klíčovou roli hraje i integrace umělé inteligence. Řada hotelů nyní využívá virtuální asistenty s AI, kteří mohou na jejich webových stránkách samostatně odpovídat na dotazy zákazníků, což zmírňuje pracovní zátěž personálu za současného udržení vysoké úrovně spokojenosti hostů. Umělá inteligence se uplatňuje také při nabízení cenových doporučení a prezentaci speciálních nabídek na webových stránkách hotelu, jakož i při efektivním plánování pracovní doby personálu.

Integrace aplikací může také zajistit mnohem efektivnější řízení procesů údržby prádla v hotelech, ať už jde o hotelové nebo samoobslužné praní a sušení prádla hostů. Naše řešení Miele MOVE a appWash představuje zjednodušenou a snadno použitelnou službu, která umožňuje zjistit, které přístroje jsou k dispozici a kdy končí jejich cykly. S jejich pomocí lze navíc spravovat platby hostů.

Dokonalý gastronomický zážitek

Obslužný robot projíždí restaurací.

Potřeba inovací se projevuje zejména v rušných stravovacích službách, jako jsou restaurace a řetězce rychlého občerstvení, kde je nezbytné udržovat rychlé tempo. Proto je pro zajištění pohodového a efektivního gurmánského zážitku nezbytné přijmout rychlá a spolehlivá řešení. Například digitální peněženky takzvaně změnily pravidla hry, kdy zjednodušily platební proces a zvýšily pohodlí zákazníků, kteří nyní mohou dávat spropitné prostřednictvím uživatelsky přívětivých digitálních aplikací. Zákazníci již nemusí panikařit při placení, když zjistí, že si zapomněli peněženku, protože mohou jednoduše zaplatit pomocí svého chytrého zařízení. Gurmánský zážitek tak mohou prožít ve větší pohodě a bez stresu.

Při pohledu do budoucna je toto odvětví na pokraji vzrušující éry transformace. Integrace chytrých technologií, jako je umělá inteligence (AI), za účelem poskytování personalizovaných doporučení ohledně stravování a využívání obsluhujících robotů v případě automatických objednávek signalizuje odklon od tradiční obsluhy personálem a je příslibem efektivnější budoucnosti.

Rovnováha mezi pokrokem a ochranou životního prostředí

Mladá žena stojí s kufrem u okna v hotelovém pokoji a dívá se ven. Zvedá ruce do vzduchu a v ruce drží klobouk. Oknem prochází sluneční světlo.

Při zavádění těchto vzrušujících inovací v tomto odvětví je nutné vyvážit pokrok s odpovědností k životnímu prostředí. Nedílnou součástí mnoha pohostinských provozů se staly snahy o udržitelnost. Některá zařízení zavádějí ekologické postupy prostřednictvím instalace solárních panelů, přechodem na energeticky účinné osvětlení nebo tzv. uhlíkovou neutralitu; vyrábějí jen tolik energie, kolik jí sami spotřebují.

Investice do energeticky účinných výrobků, jako jsou pračky, sušičky, myčky a žehlicí přístroje značky Miele Professional, jsou skvělým způsobem, jak prokázat, že se vaše firma zavázala k provedení hmatatelných změn. Nové generace našich výrobků jsou navrženy s ohledem na udržitelnost. Naše pračky Malí obři přinášejí 22% úsporu vody a 28% úsporu elektrické energie ve srovnání s předchozím modelem. Navíc jsou testovány až na 30 000 cyklů, což zaručuje, že je nebude třeba dlouho měnit. A naše myčky MasterLine s přívodem čerstvé vody jsou testovány na 28 000 cyklů se 100 000 otevřeními a zavřeními dveří, takže můžete počítat s efektivními výstupy a dlouhou životností.

Pojďme dál

Odvětví pohostinství se nachází v situaci, kdy může skutečně využívat inovace ke zvýšení spokojenosti hostů. S tím, jak technologie nadále mění podobu tohoto odvětví, od personalizace řízené umělou inteligencí až po udržitelné postupy, slibuje budoucnost vyšší efektivitu a více nezapomenutelných zážitků. Využívání těchto možností a zároveň upřednostnění odpovědnosti k životnímu prostředí zajišťuje harmonickou rovnováhu mezi pokrokem a udržitelností. Díky špičkovým řešením a ekologickým postupům pohostinství nejen uspokojuje měnící se potřeby hostů, ale také směřuje k odpovědnější a slibnější budoucnosti.

Zjistěte, jak vám naše řešení mohou pomoci zajistit budoucnost vašeho podnikání v pohostinství. Klikněte zde.

Chcete vědět více o historii společnosti Miele? Nebo o tom, jak fungujeme? Pokračujte ve čtení zde:

Pohled na modrou oblohu, na které jsou vidět koruny stromů.
O nás
Miele Professional. Immer Besser.

Jsme vaším inspirativním partnerem v oblasti komerčních řešení, který nabízí komplexní a udržitelný přístup k vašemu podnikání a dosahuje vynikajících výsledků s prvotřídní efektivitou.

Potřebujete individuální konzultaci?

Inspirovali jste se a chcete zjistit více informací o našich řešeních na míru? Kontaktujte nás a dozvíte se více!

Zdroje
  1. 1.
    HotelTechReport – https://hoteltechreport.com/news/tech-in-hospitality
  2. 2.
    Svět pohostinství – https://hospitality.economictimes.indiatimes.com/news/speaking-heads/how-technology-has-penetraterated-to-drive-innovation-in-hospitality/98142090
  3. 3.
    Les Roches – https://lesroches.edu/blog/innovation-hotels/
  4. 4.
    Cvent – https://www.socialtables.com/blog/hospitality/technology-innovation/
  5. 5.
    Zpráva společnosti Miele o udržitelnosti – https://media.miele.com/ex/professional/blog/22-1163_Sustainability_Charts_INT_en_final.pdf