Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 01/2023

Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Vítěz pere vše!“ V ní se spojuje s další silnou značkou - fenomenální lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou, která je rovněž ambasadorkou Miele.

V kampani se zdůrazňují hodnoty kvality, výkonu, odolnosti a vítězství. Stejně jako se Ester Ledecká může pyšnit zlatými medailemi z OH, MS nebo SP, sbírají také přístroje Miele ocenění za kvalitu i design v nezávislých spotřebitelských testech a testech kvality po celém světě. 

Motivy kampaně se objeví v online i printu, na digitálních obrazovkách v lyžařských střediscích v Česku, na nosičích OOH, na sociálních sítích i v PR komunikaci.

Součástí kampaně je také soutěž „Vítěz pere vše, vyhraj i ty!“ o 100 hodnotných cen, jako je např. pračka, kávovar nebo vysavač Miele. Zapojit se do ní může každý, kdo si zakoupí na území České republiky jakýkoliv přístroj Miele v hodnotě nad 10 000 Kč, přihlásí se k odběru newsletteru a registruje se. Soutěž probíhá od 15. 2. do 30. 4. 2023. Losování se uskuteční 11. 5. 2023 ze všech účastníků, kteří splní podmínky soutěže.*

Stěžejním produktem kampaně jsou pračky Miele, proslulé svou dlouhou životností a špičkovými výsledky praní. Právě v oblasti péče o sportovní a outdoorové oblečení nabízí Miele unikátní ucelený systém zahrnující speciální programy (Sport, Outdoor, Impregnace), tekuté prací prostředky (Sport, Outdoor) nebo jednorázové kapsle (Caps Sport, ImpraProtect).

 

*Podrobné podmínky soutěže najdete na stránkách www.miele.cz/soutez.

Stáhnout ve formátu PDF