Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 1/2013

Miele bylo vyhlášeno nejlepší značkou všech dob

Za vynikající důvěru zákazníků a trvalý úspěch na trhu

Gütersloh, 8. února 2013

Žádná jiná produktová značka není v posledním desetiletí spotřebiteli v Německu tak výborně hodnocena jako Miele. To vyplývá ze seznamu nejlepších značek německého žebříčku „best brands“. U příležitosti desátého výročí této iniciativy obdržel nyní průkopnický výrobce z Gütersloh v kategorii nejlepší produktová značka speciální ocenění „Nejlepší značka všech dob“.

Pořadí v hodnocení nejlepších značek je založeno na průzkumu GfK zabývajícím se tržním úspěchem známých značek z asi 40 průmyslových odvětví. Celkem 5 000 reprezentativně vybraných spotřebitelů posuzuje nejúspěšnější spotřební výrobek a firemní značku, s ohledem například na důvěru ve značku, kvalitu, pověst a mezinárodní ohlas.´Toto pořadí, které je sestavováno každoročně od roku 2004, je v Německu jediné, které posuzuje značky jak podle jejich úspěšnosti na trhu, tak podle jejich obliby mezi spotřebiteli.

Ocenění „Nejlepší značka všech dob" navazuje na matematický propočet všech umístění od začátku hodnocení. Ten vyústil v unikátní pozici rodinného koncernu z Gütersloh: Miele je od roku 2005 trvale zastoupeno v první desítce nejlepších značek, od roku 2009 dokonce obsazuje přední pozice. Od roku 2007 patří výrobce domácích spotřebičů navíc k deseti nejlepším firemním značkám a v roce 2007 zde byl na první pozici. V současné době je Miele v obou kategoriích na čtvrtém místě. Druhé a třetí místo v kategorii nejlepších značek všech dob (nejlepší produktová značka) zaujímají Lego a Nivea.

„Tato cena je ohodnocením dlouholeté důvěry ve značku a jejího dlouhodobého úspěchu, přichází od zákazníků a je určeno všem zaměstnancům,“ řekl dr. Reinhard Zinkann, výkonný ředitel a spoluvlastník skupiny Miele při příležitosti udělování ocenění v mnichovském hotelu Bayerischer Hof. Byl to snad ten nejcennější kompliment, který vůbec může dostat výrobce značkových spotřebičů.

Iniciátoři ocenění „best brands“ jsou GfK, Wirtschaftswoche, ProSiebenSat.1, sdružení značek Markenverband a poskytovatel komunikačních služeb iq media marketing a Stoer Out-of-Home Media AG.

Stáhnout ve formátu PDF