Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 25/2017

Atraktivně vybavená 45 centimetrů široká myčka nádobí

Asi o 40 % více prodaných myček nádobí během tří let, to je aktuální bilance modelové ofenzívy u klasických myček. Miele nyní doplňuje také sortiment myček širokých jen 45 centimetrů: hodnotnějším vybavením nebo atraktivnější cenou.

„Stále více lidí dnes žije v domácnostech s jedním či dvěma členy a obytný prostor ve městě je často těsný a drahý,“ říká Alexander Adam, manažer sortimentu myček nádobí v oboru přístrojů pro domácnost. Tím také roste potřeba kompaktních myček nádobí.

Pro další zvýšení atraktivity těchto přístrojů jim Miele dává vyšší výbavu. Ve střední kategorii například přibylo AutoOpen sušení – tato funkce, kterou nabízí exkluzivně jen Miele, je obzvláště kladně hodnocena organizací Stiftung Warentest (StiWa). Díky této funkci se na konci programu automaticky otevřou dvířka, vypustí se vlhká pára a dovnitř proudí čerstvý vzduch. Díky patentovanému způsobu sušení je zajištěna maximální ochrana nábytku, ke kterému se nemůže dostat žádná vlhkost. Současně se zlepšuje třída energetické účinnosti na A++.

V základní nabídce prezentuje Miele svou novou akční řadu Active s příborovou zásuvkou a místem pro devět jídelních souprav za velice příznivé ceny. Alexander Adam: „S novými nabídkami očekáváme také v oblasti užších myček nádobí značné navýšení prodejů i také tržních podílů.“

Stáhnout ve formátu PDF