Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 06/2016

Na nejvýznamnějším kuchyňském veletrhu Eurocucina v Miláně se Miele tentokrát představí hned dvakrát: klasické produktové inovace na výstavišti a souběžné velkolepé akce v designerské části Zona Tortona.

Na stánku Miele (hala FTK11, stánek A14/A20) společnost od 12. do 17. dubna představí několik novinek, včetně nové designové řady vestavných spotřebičů, novou generaci myček nádobí, inovativní odsávače par a lákavé programové doplňky pro vaření a chlazení. Motto výstavy zní: „Nejlepší řešení pro lepší život“. Design stánku je inspirovaný stylem, který se již objevil na veletrzích LivingKitchen a IFA: polygonální tvary a šikmé plochy podtrhují dynamiku prezentace výrobků. Ve středu výstavní plochy o rozloze 760 čtverečních metrů je k dispozici velkorysá kavárna s kapacitou 80 míst. Ve dvou aktivních kuchyních se budou konat živé ukázky vaření.

Žádná produktová show, ale emocionální inscenace značky, to je akce „The Invisible Kitchen“ v prostoru Zona Tortona. Návštěvníky čeká vzrušující cesta
do kuchyně budoucnosti, chytré a pohodlné, s dnes stále nepředstavitelnými zážitky z vaření, které se však brzy mohou stát skutečností. „Trvalý úspěch značky závisí nejen na vlastnostech výrobků; značka jako Miele musí také okouzlovat
a inspirovat. To je to, čeho chceme s Invisible Kitchen v Miláně dosáhnout,“ vysvětluje debut Miele na Zona Tortona dr. Axel Kniehl, ředitel prodeje
a marketingu. Návštěvníci jsou na této prezentaci, která se bude konat souběžně
s výstavou v „Emporio 31“ (Via Tortona 31), vítáni každý den od 10 do 17 hodin.

Stáhnout ve formátu PDF