Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 22/2015

Na veletrhu IFA se Miele prezentuje heslem „inspirováno životem“ / síťově propojená pračka pro maximální užitek zákazníka / XXL sporáky také
pro Evropu

 

Pračka automaticky prostřednictvím telefonu připomene, že dochází prací prostředek. Varné desky s novým senzorem zajistí, aby se na pánvi již nic nepřipálilo. A kávovar nyní nabízí nejen přípravu 16 různých druhů kávy, ale automaticky se také odvápňuje. Tyto a další technické novinky odhalili tři ředitelé společnosti na tiskové konferenci Miele na veletrhu IFA 2015.

 

„Všechny naše nové výrobky jsou zaměřeny na to, aby učinily život
a každodennost našich zákazníků trochu hezčí,“ vysvětlil generální ředitel
dr. Reinhard Zinkann motto, které si Miele vybralo pro tento veletrh IFA: „Inspirováno životem“. Patří mezi ně high-tech prvky, jako je smažení s přesnou teplotou díky infračervenému snímání (TempControl) nebo automatické odvápnění kávovaru. Dalšími chytrými detaily jsou popisovatelné dveře chladničky s tabulovým povrchem nebo vysavač s nejlepší energetickou účinností
– a přepínatelným stupněm intenzity („Boost“).
 

Marketingový ředitel dr. Axel Kniehl představil novinářům první síťově propojený dávkovací systém na světě pod klíčovým slovem EditionConn@ct. Když v zásobníku dochází prací prostředek, elektronika pračky Miele prostřednictvím WLAN a internetu automaticky vyšle signál do chytrého telefonu nebo tabletu uživatele. Pouhými třemi kliknutími můžete objednat novou dodávku – bez spuštění operačního systému počítače, bez otevření internetového obchodu Miele a bez vyhledávání produktu. Dodání obvykle následuje do dvou pracovních dnů. „Dosažení nejlepších výsledků praní nebylo nikdy tak snadné a tak pohodlné,“ dodal Axel Kniehl. TwinDos Miele je jediný systém pro dávkování tekutého pracího prostředku na trhu, který díky dvoufázovému principu vypere jak bílé, tak silně zašpiněné prádlo beze zbytku. K tomu vhodný prací prostředek UltraPhase 1 a 2 je k dostání pouze u Miele.


Sporáky Range Cooker jsou přizpůsobeny na míru specifickým preferencím zákazníků na druhé straně Atlantiku – XXL sporáky jsou vyrobeny podle amerických zvyklostí, ale v kvalitě Miele. V závislosti na modelu nabízejí nesrovnatelnou rozmanitost přípravy pokrmů. „Odezva na tyto spotřebiče u nás však daleko předčila naše očekávání,“ uvedl generální ředitel dr. Markus Miele
na tiskové konferenci IFA. „Rozhodli jsme se proto nabídnout sporáky Range také
na evropském trhu.“
 

Také s novou cenou základních modelů myček nádobí Miele pozorně sleduje potřeby zákazníků: „Víme, že naše myčky nádobí mají legendární pověst u mnoha mladých rodin, ty se ale s ohledem na výdaje při prvním nákupu často obrátí
k jiné značce,“ říká Reinhard Zinkann. Akční série „Active“ nabízí zejména mladým lidem přesvědčivou novou alternativu – v kvalitě Miele
a testovanou na 20 let životnosti.

Stáhnout ve formátu PDF