Miele na veletrhu IFA 2014 nadále zhodnocuje svoje pračky a sušičkysoučasné řadyW1/T1 díky jejich novým unikátním vlastnostem.Při pohledu naenergetický štítekvysavačů je zřejmé, že rodinný koncernpředstavujezcela nový koncept, založený na mottuznačky „Vždy lepší“. Výstavní plochu čítající 3 000 čtverečních metrů najdou prodejci, koncoví zákazníci a novinářina obvyklém místě v hale 2.1 (stánek 101).
Miele vítá své hosty leitmotivem „Pure Innovation – simply magic“. Je založený na myšlence, že domácí spotřebičemohou svéuživatele přímo okouzlit svojí kvalitou výsledku, uživatelským komfortem a energetickou účinností.Portfolionovinek sezaměřuje na klíčové oblastiinovacív péči o prádlo, údržbu podlaha nainteligentní sítě v domácnosti. „Ve všech třech oblastechnabízíme novévýrobkya unikátní vlastnosti, díky nimž Mieleajeho obchodní zástupci mohou společnězískat obrat, podíl na trhu anové cílové skupiny“, říkáFrankJüttner, ředitel německé odbytové společnosti. Zejménato platí pronovéšpičkové velkoobjemovémodely praček asušiček, jejichž prostřednictvím Miele „završuje svoji nejrozsáhlejšíproduktovou ofenzivu ve své historii“, dodává Jüttner.
V souladu s energetickým štítkem uvysavačů, který je platný v celé Evropské unii od 1. září, představuje Miele novéšpičkovétechnologie a takézcela novou strukturu sortimentu. „Takto důsledně splňujeme jakpožadavkyEvropské unie, takstávající rozrůzněné potřeby zákazníků“, podotýkáJüttner. Podstatnou novinku oznamuje také v moderním tématu „inteligentní domácnosti“. Miele rovněž na veletrhu IFA klade důraz na celou řaduakčníchmodelů s vynikajícím vybavením, jejichž nápadným znakem je výborný poměr cena – výkon.
V designu výstavní plochy se spojujedominantní bílá barva sdoplňkovými prvky vantracitové a stříbrné a se světlým dřevem votevřeném, moderním ateplémvzhledu. Kontinuální pásustropu v proMieletypické červené barvě jejemnýmvizuálním kontrastemsloužícím k orientaci.
Inovativní a „kouzelný“ 45minutový program představuje, co nové přístroje dovedou a jak mohou obohatit životy svých uživatelů. Předvádění produktů a iluzionistickéumění se střídají navzájem: na jedné straně jsou to úžasné umělecké kousky berlínskéhoiluzionistyPeteraValance – který je vůbec nejmladším držitelemprestižního ocenění „Merlin Award“ Mezinárodní společnosti kouzelníků–ana druhé straněhigh-tech, kvalita a zákaznické výhody „made byMiele“, zcela bez kouzelnických triků.
Stejně jako v předchozíchletech, také letos lze stánek rozdělit do dvou oblastí: část určená pro všechny návštěvníkyse vyznačujeprezentacemi výrobků orientovanými na zážitky: je zde pódiums pohyblivou videostěnou o velikostiosm krát čtyři metrys čerstvě připravenými kulinářskými ochutnávkami od„mistrů kuchařůMiele“a také „chemická laboratoř Miele“ s živýmiukázkamimechanismůúčinku pracích prostředků. Na rozdíl od toho je část určená profesním návštěvníkům orientována ještě více na informacea poradenství, například díky rozšířeným vzdělávacím akcím. K dispozici je zde takéMiele Café, prostor pro odborné diskuze přes den a večerní odpočinek při dobrém jídle aživéhudbě. FrankJüttner říká: „Velmi se na letošní veletrh IFA těšíme a budeme dělat vše pro to, abychom byli výborným hostitelem jak pro naše profesní návštěvníky, tak pro koncové zákazníky.“