Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 24/2014

Nové milníky v péči o prádlo, o podlahy a v „inteligentní domácnosti“

Miele na veletrhu IFA: „jednoduše kouzelné“

Miele na veletrhu IFA 2014 nadále zhodnocuje svoje pračky a sušičky současné řady W1/T1 díky jejich novým unikátním vlastnostem. Při pohledu na energetický štítek vysavačů je zřejmé, že rodinný koncern představuje zcela nový koncept, založený na mottu značky „Vždy lepší“.  Výstavní plochu čítající 3 000 čtverečních metrů najdou prodejci, koncoví zákazníci a novináři na obvyklém místě v hale 2.1 (stánek 101).

Miele vítá své hosty leitmotivem „Pure Innovation – simply magic“. Je založený na myšlence, že domácí spotřebiče mohou své uživatele přímo okouzlit svojí kvalitou výsledku, uživatelským komfortem a energetickou účinností. Portfolio novinek se zaměřuje na klíčové oblasti inovací v péči o prádlo, údržbu podlah a na inteligentní sítě v domácnosti. Ve všech třech oblastech nabízíme nové výrobky unikátní vlastnosti, díky nimž Miele a jeho obchodní zástupci mohou společně získat obrat, podíl na trhu a nové cílové skupiny“, říká Frank Jüttner, ředitel německé odbytové společnosti. Zejména to platí pro nové špičkové velkoobjemové modely praček a sušiček, jejichž prostřednictvím Miele „završuje svoji nejrozsáhlejší produktovou ofenzivu ve své historii“, dodává Jüttner.

V souladu s energetickým štítkem u vysavačů, který je platný v celé Evropské unii od 1. září, představuje Miele nové špičkové technologie a také zcela novou strukturu sortimentu. „Takto důsledně splňujeme jak požadavky Evropské unie, tak stávající rozrůzněné potřeby zákazníků“, podotýká Jüttner. Podstatnou novinku oznamuje také v moderním tématu „inteligentní domácnosti“. Miele rovněž na veletrhu IFA klade důraz na celou řadu akčních modelů s vynikajícím vybavením, jejichž nápadným znakem je výborný poměr cena – výkon.

V designu výstavní plochy se spojuje dominantní bílá barva s doplňkovými prvky v antracitové a stříbrné a se světlým dřevem v otevřeném, moderním a teplém vzhledu. Kontinuální pás u stropu v pro Miele typické červené barvě je jemným vizuálním kontrastem sloužícím k orientaci.

Inovativní a „kouzelný“ 45minutový program představuje, co nové přístroje dovedou a jak mohou obohatit životy svých uživatelů. Předvádění produktů a iluzionistické umění se střídají navzájem: na jedné straně jsou to úžasné umělecké kousky berlínského iluzionisty Petera Valance – který je vůbec nejmladším držitelem prestižního ocenění „Merlin Award“ Mezinárodní společnosti kouzelníků a na druhé straně high-tech, kvalita a zákaznické výhody „made by Miele“, zcela bez kouzelnických triků.

Stejně jako v předchozích letech, také letos lze stánek rozdělit do dvou oblastí: část určená pro všechny návštěvníky se vyznačuje prezentacemi výrobků orientovanými na zážitky: je zde pódium s pohyblivou videostěnou o velikosti osm krát čtyři metry s čerstvě připravenými kulinářskými ochutnávkami od „mistrů kuchařů Miele“ a také „chemická laboratoř Miele“ s živými ukázkami mechanismů účinku pracích prostředků. Na rozdíl od toho je část určená profesním návštěvníkům orientována ještě více na informace a poradenství, například díky rozšířeným vzdělávacím akcím. K dispozici je zde také Miele Café, prostor pro odborné diskuze přes den a večerní odpočinek při dobrém jídle a živé hudbě. Frank Jüttner říká: „Velmi se na letošní veletrh IFA těšíme a budeme dělat vše pro to, abychom byli výborným hostitelem jak pro naše profesní návštěvníky, tak pro koncové zákazníky.“

Stáhnout ve formátu PDF