Tiskové zprávy Miele

Tisková zpráva 12/2013

Revoluce v péči o prádlo

Miele se na veletrhu IFA 2013 představuje se zcela novým konceptem výstavní plochy a doprovodného programu. V centru pozornosti stojí přístroje nové generace 6000 pro péči o prádlo, rozšířené o vestavné přístroje. Poloha a velikost ale zůstávají nezměněny: výstavní plocha Miele se opět nachází v hale 2.1 (stánek 101).

„Creating Fascination“ – to je leitmotiv aktuální prezentace Miele, který zahrnuje design, vybavení a inovativnost veletržních novinek. Jako scelující optické prvky jsou použity červený koberec a diamant, značící hodnotu a bohatost aspektů. Poselství zní: tyto nové přístroje pro domácnost jsou naprosto hodné ocenění. Jako obvykle je na pódiu zábavným způsobem – včetně akrobacie a působivé hudby – předváděno, co umí nového a jakými všemožnými způsoby mohou přispět ke kvalitě vašeho života.

Ústředním tématem výrobků je nová generace praček a sušiček, která se na podzim objeví na německém trhu a začátkem příštího roku i na českém trhu. „S prvky vybavení, které nabízí jen Miele, nastavujeme nová měřítka výkonu a komfortu a jsme přesvědčeni o tom, že tyto přístroje přinesou i obchodníkům významné impulzy,“ slibuje Frank Jüttner, ředitel německé odbytové společnosti. Miele rovněž na tomto veletrhu posiluje svoji vedoucí pozici v „inteligentním šetření energiemi“. V oblasti péče o prádlo se například jedná o nově zavedené solární sušičky. Ty již nejsou vyhřívány elektrickou energií, ale sluncem ohřívanou vodou. „Věříme, že témata ekologie a zasíťování /propojení se postarají o zajímavé rozhovory s našimi obchodními partnery,“ říká Jüttner.

Dalším těžištěm veletržní prezentace jsou vestavné přístroje generace 6000. Světovou premiéru měly v lednu na kolínském veletrhu „LivingKitchen“ a od května jsou nabízeny na německém trhu. Na veletrhu IFA je nová generace doplněna o další novinky u myček nádobí a kávovarů. Spočítáme-li dohromady generaci 6000 a nové pračky a sušičky z portfolia IFA, jedná se o největší nabídku nových přístrojů v historii firmy.

Stejně jako v předchozích letech, i letos je výstavní plocha rozdělena do dvou částí. Jednou z nich je část přístupná pro všechny návštěvníky veletrhu, která je zaměřena na zážitkovou prezentaci výrobků, včetně kulinářských ochutnávek. Druhá část je určena obchodníkům a je zaměřena více na informace a poradenství, například na doprovodná školení. Zde se nalézá také Café Miele, které přes den slouží jako prostor pro obchodní schůzky a večer nabízí možnost užít si klidného posezení s dobrým jídlem a živou hudbou po náročném veletržním dni. Frank Jüttner říká: „Velmi se na tento veletrh IFA těšíme a předpokládáme, že se opět setkáme s ještě více návštěvníky, než kolik jich k nám zavítalo v loňském roce.“

Stáhnout ve formátu PDF